8 juni 2014

Sommarläsning.

Det har funkat bra för mig att skriva när jag orkar, och lägga in så att det publiceras ett inlägg i veckan, på söndagen. Och nån gång ibland peta in nåt emellan när jag känner för det. Men att ha det som ryggrad för bloggen. Det har varit skönt, stressat mig mindre. Så jag tänker att jag fortsätter så, åtminstone ett tag till.

Nu över sommaren kommer jag publicera några texter som handlar om trauma eller dissociation på olika sätt, och som egentligen är skrivna för ett annat sammanhang, men som jag tycker kan få finnas här. Det är det där, att jag tycker att den allmänna kunskapen om dissociation är alldeles för låg, så jag vill peta in lite sånt på alla ställen jag kan komma åt. Och här kan jag ju göra som jag vill.

Är du inte så intresserad av det området kommer det andra inlägg senare, när vi närmar oss hösten igen. Såna som handlar mer allmänt om psykiatri. De är inte skrivna än, så kan inte säga mer om dem just nu. Bara att det kommer annat som inte handlar om trauma igen. Bara inte i sommar.



Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Kommentarfältet är inte för debatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar