28 februari 2016

Annonser.

Jag har lagt till lite annonser på bloggen. Helt enkelt för att det finns nackdelar med att göra en massa saker gratis hela tiden. Så testar och ser om det känns lönt, annars försvinner de nog igen, tycker det känns bättre utan.

Försökt göra så de ska störa så lite som möjligt, så jag hoppas det kan kännas ok trots allt.

Och såklart vill jag gärna att ni ska klicka på dem och handla av just de affärerna (just när ni klickat härifrån), för det är ju så reklam funkar liksom.

Och om nån skulle vilja annonsera hos mig så går det bra att kontakta mig på regnlund (snabel-a) gmail.com, skulle ju egentligen vara bättre med annonser som är lite mer på rätt tema, även om alla kanske kan behöva nallar, pennor och choklad, och en taxi nån gång ibland.



Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Kommentarfältet är inte för debatt. Vill du debattera kan du tex ta upp ämnet i Psykbubblan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar