7 april 2018

Bloggen vilar

Jag började blogga på Vårdguiden 1177.se i september 2016. Det var en annan sorts blogg än den jag hade här, mindre av analys och kritik av systemet och mer av att förklara saker om trauma och dissociation, och skriva en del om min egen resa. I samband med det slutade jag att skriva på den här bloggen, helt enkelt för att det blev för mycket att hålla liv i två bloggar samtidigt. Just nu finns inga planer på att återuppta bloggandet här, men du får väldigt gärna läsa de texter som finns om de intresserar dig.

Efter ungefär ett år avslutades min blogg på 1177.se, och den är nu också borttagen från nätet. Jag har skapat en fortsättningsblogg Det är bara jag nu (en fortsättning) som jag skrivit något sporadiskt på, men som kommer finnas kvar åtminstone ett tag framåt. Där kommer jag också återpublicera en del av de bloggtexter jag skrev för 1177.se.

Mina böcker "Till dig som är liten och finns inuti" och "Punkter av ljus." går fortfarande att köpa för den som är intresserad (eller låna på bibliotek för den som är intresserad men utan pengar), och senare i år (2018) är det planerat att boken "Till dig som är liten och finns inuti - Breven från bloggen" ska ges ut. Där är alla de brev jag skrev till små delar på 1177.se-bloggen samlade, och det är en bok som i stor utsträckning är en fortsättning på min första bok.

För att läsa mer om böckerna är det bara att gå till min hemsida som finns på regnlund.se, och där finns också annan information samlad. Vill du kontakta mig är det lättaste sättet att maila till regnlund (at) gmail (punkt) com.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar