10 januari 2013

Alla dagar av längtan.

Jag startade en ny blogg. Jag vet. Jag gör det lite för ofta. Men jag behöver olika sorters platser. Platser för olika saker. Denna handlar om att bära på all längtan. Om det trött sjuka jag lever i. Jag vet inte om någon är intresserad, men jag ville säga det bara. Att den finns. Att jag finns, också där. Du kan läsa lite mer om vad den går ut på här. Det är som nånslags terapi med mig själv. Ljusterapi. Eller parterapi med mig och min längtan. Jag vet inte. Men jag vet att den finns här: Alla dagar av längtan.

När jag ändå gör reklam kan jag ju passa på att säga att jag gjort pk-pyssel till senaste numret av Federationens fanzine. Kanske gör jag det också till nästa. Det verkar så. Men man vet inte än, nåt om det som finns i framtiden. Det som är gjort vet jag. Och att du kan läsa det på nätet nu: Fanzin #4 2012.




Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Vill du debattera utifrån det du läst får du gärna ta upp det i Upprop för en ny psykiatris facebookgrupp. Kommentarfältet är inte för debatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar