9 juni 2015

Rea på sommarlovsläsning och 7 cups of tea.


Har bara tre ex kvar av min bok hemma. Sänkte priset på dem i min etsyaffär nu alldeles nyss, som sommarlovsrea. När de är slut där går de att köpa från vanliga nätaffärer, men där är de lite dyrare, och tar längre tid att få hem. Och jag köper väl hem lite fler ex så småningom också, men man vet inte när. Och i vilket fall är det inte rea då, så mitt råd är att passa på nu.


Vill också meddela att jag kommer vara på 7 cups of tea på onsdagar mellan 18 och 20 hela sommaren. Tror att jag är där på kvällen på midsommarafton med. Så vet ni det. Och går alltid att skicka meddelande där även om jag inte är online.




Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Kommentarfältet är inte för debatt. Vill du debattera kan du tex ta upp ämnet i Psykbubblan.

1 kommentar: