31 december 2013

Gott nytt år.

Det är så mycket firande såhär års. Så många högtidsdagar, tillställningar med krav på glädje och ljus sinnesstämning. Om du är en av dem som inte orkar med det, som tagit slut för flera veckor sen och inte ens orkar låtsas att du är glad denna nyårsafton, så har jag nåt till dig. Det är en novell jag skrev nån gång förra året. Den är inte alls glad. Men jag tycker att det kan vara en vila med berättelser, att få ta en liten stunds paus från verkligheten. Så här är den:

Om alltid inte längre finns.

Och jag vill passa på att tacka för året som varit. För att ni funnits här och läst, brytt er, ibland hört av er. Jag vill önska er alla ett gott nytt år.



Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Kommentarfältet är inte för debatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar