11 januari 2016

Alla orden.

Jag fick ett stipendium, så jag ska skriva på deltid i vår. Är onyanserat upplivad över detta och har förberett mig bla genom att starta en ny blogg. Den ska handla om skrivande och såna processer och tankar, och om böcker (och annat) jag läser.

Kommer vara lite friare form än de inlägg jag brukar skriva här, denna bloggen ska finnas kvar, och vara ungefär som den brukar. Och min nya blogg kommer vara lite mer ostrukturerad och babblig, och kommer inte bara handla om psykiatri eller psykologi, men jag är ju trots alls jag, så en del sånt tror jag det blir. Jag vet inte riktigt än. Får se lite efterhand. I vilket fall är ni välkomna om ni har lust.

regnlunds.blogspot.se




Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Kommentarfältet är inte för debatt. Vill du debattera kan du tex ta upp ämnet i Psykbubblan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar