13 juni 2014

Layout och lista med sammanhang där bloggen använts.

Har gjort om lite på bloggen. Var så innerligt trött på den gamla layouten. Inte bestämt mig för om jag är färdig och/eller nöjd än, men i vilket fall hoppas jag att ni ska kunna känna er hemma här även om det ser lite annorlunda ut, och att ändringarna inte ska störa er läsning.

Har gjort en liten lista med sammanhang där bloggen eller texter från bloggen använts, den kan man hitta här. Vill fortfarande gärna höra om ni använt bloggen, så jag kan bli glad, och så att jag kan fylla på listan.


Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Kommentarfältet är inte för debatt.

2 kommentarer:

  1. Jag har använt inläggen om "Till dig som är liten på insidan" (? osäker på exakt titel) för tröst och i terapi med min terapeut. Har även tipsat både terapeuter och läkare att läsa här. Flera har återkopplat att de tycker bloggen är intressant och givande. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för att du ville berätta! Och glad att du kunnat få hjälp av de texterna. Ska lägga till det i min lista :)

      Radera